PERHATIAN: Masih buntu kerana semakin hari rambut gugur semakin menjadi-jadi? Inilah saatnya untuk anda ketahui...

Rahsia Bagaimana Menyelesaikan Masalah RAMBUT GUGUR dalam masa 90 hari dengan Hanya 3 Langkah Mudah!*

PERINGATAN: Segala tips-tips yang akan dikongsikan disini adalah PERCUMA dan bahan-bahan yang digunakan untuk rawatan adalah berasaskan HERBA semula jadi dan HALAL.

 

ADAKAH ANDA MENGALAMI SALAH SATU ATAU LEBIH DARIPADA MASALAH BERIKUT?

  • Rambut gugur dan jarang?
  • Masalah gatal, kelemumur dan kudis di kepala?
  • Rambut kusut dan pecah?
  • Rambut perang tidak bersinar?
  • Rambut beruban?
  • Semakin hari semakin botak?
Jika YA, samada anda lelaki atau wanita, tua atau muda, anda berada di laman yang betul. Teruskan membaca...

ubat rambut gugur

 

 

Daripada Meja Penulis, Dzul Suhaimi
Lokasi: Shah Alam, Malaysia

 

Sahabat,

Saya faham dengan masalah anda kerana saya pernah mengalami masalah yang sama seperti anda. Keyakinan diri semakin hari semakin hilang, rambut semakin nipis, sehingga nampak kulit kepala.

Usia saya masih muda ketika rambut mula gugur. Seawal usia 24 tahun. Pasti anda boleh bayangkan bertapa runsingnya saya menghadapi masalah tersebut. Kahwin pun belum lagi masa tu. Macam-macam ubat rambut gugur saya cuba. Akhirnya saya ambil keputusan untuk pergi "survey" rawatan di pusat-pusat rawatan rambut gugur yang banyak keluar TV. Alangkah terkejutnya saya apabila kos rawatan mencecah RM10,000!!! Dan tiada jaminan pun yang rambut akan tumbuh semula. Akhirnya saya mengundur diri.

Kemudian saya mencuba produk-produk lain di pasaran yang harga nya mampu saya nak beli. Tak berapa nampak pun perubahan. Sehingga pada awal tahun 2011, saya terjumpa satu produk berjenama "Tropica Bioherbs". Harga nya murah. Dan alhamdulillah, setelah beberapa bulan menggunakan produk ni, rambut saya dah tak gugur lagi, dan nampak rambut baru mula tumbuh.

Kini keyakinan saya dah kembali sepenuhnya. Masalah rambut gugur saya dah selesai. Tiada lagi masalah rambut gugur. Jadi, disebabkan saya amat yakin dengan produk ini, saya ambil inisiatif untuk kongsikan dengan anda dengan harapan anda dapat kembalikan "mahkota" anda dengan sempurna. Jom ikuti perkongsian saya ni sampai habis. InsyaAllah berbaloi. :)

Tanpa Melengahkan Masa, Saya Perkenalkan Produk Rawatan Rambut Herba Daripada TROPICA BIOHERB INDUSTRIES. Mudah, Murah dan Mujarab!

tropica bioherb

TESTIMONI:

"Saya sering mengalami masalah gatal-gatal kulit kepala sehingga menjadi berkuping-kuping, bila menyikat rambut akan gugur amat banyak sehingga saya hampir botak. Tambahan lagi, kepala menjadi berbau hapak semasa saya memakai tudung.

Setelah mengguna produk TROPICA BIOHERB, masalah gatal, kudis, gugur, kusut dan berbau hapak dapat diatasi sepenuhnya. Semua masalah yang saya hadapi dapat diatasi dengan memakai produk ini. Malah rambut saya kini tumbuh dengan lebat sekali. Saya syorkan kepada sesiapa yang mengalami masalah macam saya, gunalah produk TROPICA BIOHERB kerana ianya murah, amat berkesan dan ajaib sekali..."

Nur Syafikah Hj. Omar, Penuntut Universiti Awam.

Sekarang Mari Kita Kenal Dengan Lebih Dekat Produk Keluaran Tropica Bioherb Industries

1. SERUM RAWATAN RAMBUT KRITIKAL (Limau Purut)

shampoo untuk rambut gugur

APA ITU SERUM?

Serum merupakan sejenis aqua yang amat mujarab, ajaib dan berkesan untuk merawat masalah rambut gugur, kulit kepala gatal, kelemumur, botak dan uban. Diproses tanpa menggunakan bahan api, haba, dan bahan kimia. Ianya tidak berminyak dan mempunyai haruman limau purut. Mempunyai molekul-molekul yang halus serta dapat menyerap terus ke bahagian kulit kepala sehingga ke akar rambut. Berfungsi sebagai baja rambut yang suci, bersih dan boleh dibawa solat.

APAKAH BAHAN-BAHAN SERUM?

Serum dihasilkan dari herba dan tumbuhan semulajadi yang tidak tercemar dari bahan kimia. Bahan-bahan asasnya seperti minyak kelapa dara, pati limau purut, buah keras, bunga raya putih, daun selasih, herba-herba dan tumbuh-tumbuhan yang lain.

APAKAH KEAJAIBAN SERUM?

  • Pertumbuhan rambut baru.
  • Menyelesaikan masalah gatal, kelemumur dan kudis.
  • Menghidupkan sel-sel akar rambut.
  • Struktur rambut menjadi lembut, sihat dan tidak pecah.
  • Kulit kepala menjadi bersih dan sihat.
  • Merapi rambut yang kusut.
  • menghilangkan sakit kepala, stress dan migrain.
  • Mengurangkan demam panas.
  • Mengelak dari lesu dan tidak bermaya.

2. SYAMPO HERBA (150ml) Hair Re Born

rawatan rambut gugur

Diantara shampoo untuk rambut gugur herba terbaik yang ada di pasaran kerana dihasilkan dari herba semulajadi. Campuran ekstrak herba dan minyak kelapa dara memberi kesan yang amat baik pada rambut dan kulit kepala yang bermasalah seperti gugur, gatal, kudis, rambut kusut dan pecah.

KELEBIHAN

  • Mengatasi masalah kelemumur dan kutu.
  • Mengatasi kulit kepala berkudis.
  • Mengatasi rambut kusut dan pecah.
  • Melembutkan rambut tanpa perapi.
  • Melebatkan rambut.

3. KRIM MUTIARA DAN KRIM DELIMA

rawatan rambut gugur

shampoo untuk rambut gugur

Kedua-dua krim adalah mempunyai bahan kandungan yang sama, hanya packaging berbeza. Ia Dirumus menggunakan bahan bermutu tinggi minyak kelapa dara dan 7 herba terpilih. Amat baik dan berkesan untuk masalah berikut...

  • Mencegah keguguran rambut.
  • Menggalakkan pertumbuhan rambut.
  • Menghilangkan gatal dan kudis.
  • Menyihatkan kulit kepala.
  • Membuang kepanasan kepala.

5. BAHARU: Ginseng Rawatan Rambut (Hair Reborn). Lebih Power, lebih "Ummph"!

masalah rambut gugur

Produk yang baru sahaja dilancarkan. Kini dengan abstract Ginseng! Rawatan rambut ginseng menjadikan kulit kepala dan struktur rambut lebih nutrisi bagi menyekat keguguran rambut dan menggalakkan pertumbuhan rambut baru. Memberikan kesan kebaikan yang lebih kuat berbanding dgn serum. Sesuai untuk mereka yang mengalami masalah rambut yang sangat kritikal.

Kebaikan

  • Menyekat keguguran rambut.
  • Menggalakkan pertumbuhan akar rambut.
  • Melebatkan rambut.
  • Menjaga kulit kepala sentiasa sihat.
  • Memelihara struktur rambut sentiasa segar dan sihat.
  • Mengatasi masalah gatal dan kudis kulit kepala.

Ok, itu sahaja mengenai produk... Jom ke bab seterusnya... :)

Tropica Bioherb Industries (PG0203770-T)

ubat rambut gugur

shapoo untuk rambut gugur

Sekarang, Mari kita Lihat 3 Langkah Mudah untuk Menyelesaikan Masalah Rambut Anda...

LANGKAH 1: Gunakan Krim Mutiara (Bagi Perempuan) atau Krim Delima (Bagi Lelaki) di Waktu Pagi

ubat rambut gugur

CARA PENGGUNAAN

Gunakan di waktu pagi bagi menggantikan krim rambut yang biasa dipakai. Cuci rambut dan kulit kepala hingga bersih dan keringkan 80% Oleskan sedikit Krim Mutiara atau Krim Delima pada tapak tangan dan ratakan seluruh kepala seperti memakai krim rambut biasa. Untuk lebih berkesan,buat urutan pada tempat yang bermasalah selama 1-2 minit supaya krim rawatan ini dapat meresap dan bertindak jauh ke lapisan kulit. Amalkan setiap pagi,masalah anda pasti dapat di atasi.InsyaAllah..

LANGKAH 2: Cuci Kepala dan Rambut Menggunakan Shampoo Herba (Hair Reborn) di Waktu Malam.

rawatan rambut gugur

CARA PENGGUNAAN

Basahkan rambut dan ratakan shampoo rambut gugur
pada kulit kepala serta struktur rambut. Urut perlahan
-lahan selama 3 minit bagi berlaku penyerapan ektraks
herba dan mikroorganisma ke dalam kulit kepala. Bilas
rambut dan keringkan 80% untuk disapukan Serum atau Ginseng di Langkah 3. Boleh digunakan setiap hari atau selang sehari tanpa kesan sampingan.

LANGKAH 3: Gunakan Serum Rawatan Rambut Kritikal (Limau Purut) atau Ginseng Rawatan Rambut (Hair Reborn) di Waktu Malam.

ubat rambut gugur

CARA PENGGUNAAN

Gunakan Serum atau Ginseng (hanya
salah satu) pada waktu malam setelah membersihkan kepala menggunakan Shampoo Herba. Gosok dan buat urutan sehingga rata pada kulit kepala serta rambut. Untuk lebih berkesan,buat urutan pada tempat yang bermasalah selama
1-2 minit supaya krim rawatan ini dapat meresap dan bertindak jauh ke lapisan kulit.Disyorkan menggunakan serum atau ginseng ini setiap malam dan haruslah mengelak daripada menggunakan krim rambut yang lain.

Itu sahaja 3 langkah mudah untuk menyelesaikan masalah rambut anda! Mudah bukan? Semudah A, B, C... :)

Jadi, Berapa Harganya? RM10,000...? RM5,000...? RM1,000...?

Sebenarnya bukanlah harga setinggi itu. Jangan terkejut pula. Tapi kalau anda pergi treatment di luar yang selalu iklan di TV, harga boleh jadi lebih daripada itu. Sekarang, jom lihat berapakah harganya...

masalah rambut gugur

"Wahhh, Murahnya!!! Biar betul...?" Ya Betul, Memang Murah! Tapi Nanti Dulu, Jom Lihat Pula Pakej Yang Akan Ditawarkan. Jangan Terkejut! :)

ubat rambut gugur

shampoo untuk rambut gugur

Ha, Apa Lagi... Jom Tempah Sekarang Sementara Stok Masih Ada!!! Hanya Klik Butang Di Bawah:

rawatan rambut gugur

>> (Tak tahu nak pilih pakej mana? Klik di sini) <<

JIKA ANDA TIDAK BERTINDAK SEKARANG, INI YANG AKAN TERJADI KEPADA ANDA:

  • Kepala Semakin hari semakin botak!
  • Kalau dah botak licin dan kepala berkilat, sukar untuk rambut tumbuh semula!
  • Anda akan terus runsing!
  • Keyakinan diri semakin hilang!
  • Siang malam asyik fikir masalah rambut, membuatkan prestasi pekerjaan atau pelajaran anda merudum!
Jadi bertindak lah sekarang! Kembalikan kesempurnaan diri anda! Rambut anda mahkota anda! Jangan sampai terlambat...

5 Sebab Mengapa Anda Harus Beli Daripada Website Ini:-

  • Harga MURAH! (Penghantaran Percuma*)
  • Penghantaran PANTAS (Maksimum 3 hari bekerja)
  • Boleh semak status tempahan di website ini
  • Langkah yang sangat MUDAH untuk membuat tempahan (User Friendly)
  • Quality pembungkusan terjamin.(3 lapisan material)

rawatan rambut gugur

rawatan rambut gugur

Produk Keluaran Tropika Bioherb Industries di
Keratan Akhbar

shampoo untuk rambut gugur

Sumber daripada Akhbar Tempatan

Mari Kita Lihat Apa kata Mereka Yang Telah Menggunakan Produk Ini...

masalah rambut gugur

TESTIMONI 1:

"Dulu saya mengalami masalah rambut gugur dan hampir botak. Setelah menggunakan produk rawatan rambut TROPICA BIOHERB ini selama 5 bulan, rambut saya kembali normal. Kalau tak percaya, anda boleh cuba sendiri..."

En. Kaha Zulfakar B. Rahim

ubat rambut gugur

TESTIMONI 2:

"Saya menghadapi masalah rambut jarang dan hampir botak. Rambut saya juga kerap gugur. Saya telah menggunakan semua produk-produk rawatan rambut gugur yang berada dipasaran dan telah menghabiskan berpuluh ribu sehingga saya ke luar Negara bagi mendapatkan rawatan dan semuanya tidak menjadi. Apabila saya diperkenalkan produk rawatan rambut gugur tropica bioherb ini saya ternyata tidak percaya dan yakin kerana dengan berpuluh ribupun rawatan tidak berkesan, inikan produk yang harganya tidak sampai RM100.Tapi oleh kerana harganya murah saya membeli dan mencuba. Alangkah terperanjatnya saya setelah menggunakannya selama satu bulan keguguran rambut saya berhenti, rambut tumbuh dengan lebat sekali. Untuk pengetahuan semua pengguna saya telah membuat kenduri kesyukuran kerana masalah rambut gugur saya selesai hanya dengan produk rawatan yang tidak sampai RM100 sahaja...hebat..!!"

Dato Zulkifli Bin Abas, Ahli Korporat

TESTIMONI 3:

"Saya menggalami masalah rambut gugur yang teruk dan telah mencuba pelbagai produk dipasaran tetapi tidak berjaya sehinggalah saya diperkenalkan produk rawatan rambut tropica bioherb. Setelah seminggu saya mencuba ternyata keberkesanan produk ini amat berkesan sekali.Keguguran rambut saya yang teruk sebelum ini telah berhenti dan kini rambut saya kembali lebat dan sihat..."

Pn Noraini Binti Husin, Penjawat Awam.

Testimoni "LIVE" yang kami terima daripada pengguna produk kami...

shampoo untuk rambut gugur

masalah rambut gugur

rawatan rambut gugur

ubat rambut gugur

shampoo untuk rambut gugur

rambut gugur

rawatan rambut gugur

ubat rambut gugur

Klik di sini> untuk terus ke Facebook kami dan lihat sendiri komen-komen "Live" di sana >> www.facebook.com/rambutgugur

Gambar-gambar di Event MAHA 2010

shampoo untuk rambut gugur

Seperti yang kami katakan, harga kami adalah harga yang TERMURAH di pasaran. Jangan hairan jika hanya tinggal beberapa unit sahaja lagi sebelum harga dinaikkan ke harga asal.

Jangan tunggu lagi, tempahlah sekarang dan kembalikan "MAHKOTA" anda sebelum hilang selamanya!

rawatan rambut gugur


Yang Benar,

ubat rambut gugur

Tropica Bioherb Industries (PG 0203770-T)
h/p: 018-366 9730
email: rambutgugur888@gmail.com
fb: www.facebook.com/rambutgugur

P/S: Kami tidak teragak-agak untuk menaikkan harga Pakej Tropica Bioherb setelah stok untuk batch pertama ini sudah habis dijual.

PP/S:Anda tidak perlu ragu-ragu untuk membuat pembelian dengan kami kerana kami merupakan pembekal produk Rambut Gugur TROPICA BIOHERB INDUSRIES secara online yang sah dan boleh dipercayai.

PPP/S: Inginkan minyak kelapa dara yang 100% asli? Klik di sini